zondag 17 juli 2011

Geen politieke aandacht voor de fraudes bij de Branche Professionele Inkomensbeheerders.BPI

Door: Anne Marie ten Berge. Utrecht 17 juli 2011
Beste lezers, u gaat weer een van mijn blogs lezen zoals u vermoedelijk wel meer gedaan hebt. Het aantal rechtstreekse reacties op hetgeen ik in mijn blogs aan de orde stel is minimaal en altijd anoniem binnengekomen via mijn e-maildres: amstenberge@hotmail.com
Maar áls er dan ook een interessante reactie binnenkomt, dan spring ik er enthousiast boven op. Want zoals iedere schrijver dat graag ziet,zo wil ik ook, dat ik gelezen wordt, want daar doe ik het voor.De volgende e-mail uitwisselingen wil ik u niet onthouden:

--Doorgestuurd bericht in de bijlage--
From: amstenberge@hotmail.com
To: raadsel@hetnet.nl; eetcafejoka@hetnet.nl
CC: gemeenteraad@utrecht.nl; info@brabant-noord.politie.nl; info@depers.nl; ml.brandt@kroezenbewind.nl; p.v.scheppingen@kroezenbewind.nl; postbus16200@utrecht.nl; postbus@eerstekamer.nl; raadsleden@utrecht.nl; j.sap@rechtspraak.nl; r.w.j.van.veen@rechtspraak.nl; h.ae.uniken.venema@rechtspraak.nl; h.spekman@tweedekamer.nl; j.sap@rechtspraak.minjus.nl; r.w.j.van.veen@rechtspraak.minjus.nl; h.uniken.venema@rechtspraak.minjus.nl; info@utrecht.politie.nl; burgemeester@utrecht.nl; amstenberge@hotmail.com; f.backhuijs@nieuwegein.nl; c.permentier@rechtspraak.nl; communicatie.rb.utrecht@rechtspraak.nl; db@anotaris.nl; marie.louise.engelsman@provincie-utrecht.nl; voorzitter@tweedekamer.nl; griffie.gemeenteraad@nieuwegein.nl; griffie.gemeenteraad@utrecht.nl; info@herbalifewageningen.org; ing@ing.nl; ib@planet.nl; heijmerink@h22.nl; e.leicher@utrecht.nl; frontoffice@nationaleombudsman.nl; g.wilders@tweedekamer.nl; secmbgemeente@utrecht.nl; josedumont@tiscali.nl; norbika35@hotmail.com; karin.aalberts@student.hu.nl; kvanoost@xs4all.nl; l.heuveling.van.beek@rechtspraak.nl; bureau@nationaleombudsman.nl; nieuwsbrief@volkskrant.nl; web@nrc.nl; omaflat@gmail.com; peil@noties.nl; persbericht@nieuwsbank.nl; peter.de.klein@utrecht.politie.nl; noreply@postbus51.nl; r.vleugel@schoolpleinadvocaten.nl; redactie@depers.nl; redactie@onsutrecht.nl; redactie@telegraaf.nl; redactie@trouw.nl; redactie@volkskrant.nl; redactie@straatnieuws.nl; info@unieuws.nl; m.roeten@altrecht.nl; info@pj23.nl; sp@utrecht.nl; wim.dekker@gmail.com; j.servaas@utrecht.politie.nl; paul.van.schuijlenburg@utrecht.politie.nl; h.j.braakman@utrecht.politie.nl; r.vroomen@utrecht.politie.nl; nico.de.with@utrecht.politie.nl
Subject: RE: Door AMS ten Berge: Geen politieke aandacht voor de fraudes bij de Branche Professionele Inkomenbeheerders (PBI).
Date: Sun, 17 Jul 2011 15:13:52 +0200
Aan: Fam. Kok, Theo & Annie, Eetcafe Joka,
In antwoord op uw mail van: From: raadsel@hetnet.nl To: amstenberge@hotmail.com Subject: RE: Criminaliteit wordt gedoogd.
Date: Sat, 16 Jul 2011 17:20:12 +0200 met de tekst:
" Nou boos bent u zeker en vast terecht. Nog een opmerking van mijn kant. Plak mij geen politiek partei plakplaatje op. U heeft het niet helemaal goed,verder wens ik u veel sterkte met het ontrafelen van al uw problemen,ik zou niet in uw schoenen willen staan. Ondanks dat u dat niet toejuicht, een fijn weekend en vriendelijke groeten".
Reageer ik als volgt. Als ik al boos ben dan zal dat inderdaad wel terecht zijn. Ik hoef u geen partij politiek plaatje op te plakken want dat heeft de fam. Kok zelf al gedaan in uw, jullie mail van vrijdag 15 juli 2011. Dat ik het niet helemaal goed 'heb' is fijn om te horen. Er wordt sinds 25-09-2007 volgehouden dat ik helemaal niet goed 'ben'. In mijn geestelijke gesteldheid dan wel te verstaan. Zoek ter bevestiging van dit feit op het curatele register,bij rechtspraak.nl onder mijn naam: ten berge geb. 06-03-1944 en dan leest u dat de kantonrechters: mr. R.W.J. van Veen en mr. Jan Sap, mij wegens geestelijke stoornis onder curatele hebben gesteld. Eerst onder curatele van een dode curator terwijl er geen overlijdensakte is getoond en daarna onder curatele van een criminele curator die op alle 12 van mijn bankrekeningen (ook welke onder het testament- en erfrecht vielen) beslag heeft gelegd en de miljoenen van mijn en de geërfde tegoeden heeft verduisterd. Neem van mij aan dat de bekende bouw en vastgoedfraude welke klokkenluider Ad Bos aan het licht gebracht heeft, te vergeleken is met de fraude in de Branche van Professionele Inkomensbeheerders (BPI) en hun aandeelhouders, welke fraudes ik als gedupeerde klokkenluider blijkbaar aan het licht gebracht heb. 'Blijkbaar' omdat er geen politieke aandacht blijft voor de fraudes bij de Branche voor Professionele Inkomensbeheerders. De vereniging BPI staat onder bescherming van de Nederlandse Rechtspraak.
Dat de Tweede Kamer geen onderzoek wenst in verband met de betrokkenheid van het landelijke overleg kantonrechters (LOK) bij de fraudes van de verdachte vereniging van de Branche Professionele Inkomensbeheerders (BPI), is bekend. Het is maar de vraag hoelang de Tweede Kamer dit horen,zien en zwijgen vol wil / kan houden. De Tweede Kamer hoort garant te staan dat mij (en waarschijnlijk ook anderen) niet door het toedoen van de Rechtspraak alles ontstolen wordt, terwijl ik geen verweer kan voeren. Dat komt omdat de curator, aangesloten bij de BPI en gecontracteerd door mijn familie/aandeelhouders niet wil dat de eigen bijdrage voor de financiële rechtsbijstand betaald wordt. En ik heb geen geld. Nadat mijn partner op 25-10-2010 aan kanker is overleden kan ik niet over geld beschikken omdat de curator en mijn familieleden frauderen met zijn testament.
En wat zo vreemd is: Het betreffende bewindvoerderskantoor KROEZEN BV Cornelisstraat 44. 5827 AM Vortum Mullem, waar deze criminele curator als 1 van de 7 vennoten werkzaam is, wordt niet door het OM Utrecht noch door het OM Den Bosch noch door de Rijksrecherche op het matje geroepen. Enerzijds komt dat omdat de Gemeente Utrecht bij deze schofterige schendingen van mijn inkomensrecht betrokken is. Anderzijds omdat de captains Jan Peter Balkenende (CDA) en Mark Rutte (VVD) hun verantwoordelijkheid geen gestalte konden / wilden / mochten geven.Maar ja, beste mensen: Wat niet is, kan altijd nog komen. Aan mij zal dat niet liggen.
Dat u,jullie mij sterkte wensen bij het ontrafelen van mijn problemen is dus kennelijk geheel onterecht. Het zijn niet mijn problemen. De daders, de verdachte politici, de wegkijkers (zoals jullie) hebben problemen. Morele problemen. Vanaf 2000 word ik buitengesloten, vernederd, genegeerd en uitgehongerd. Dat laat u kennelijk onberoerd want u neemt het ook niet voor mij op.
Ik had donderdagmiddag 14-07-2011 Marie-Louise Brandt-van Heijst de criminele curator nog aan de telefoon. Uit haar woorden mochten wij opmaken dat zij erkende dat zij vanaf 01-01-2010 mijn ziekte- en tandartsverzekering bij Menzis niet betaald had omdat zij in opdracht van de gemeente Utrecht een andere verzekering moest betalen. Dergelijk bedrog valt onder verzekeringsfraude. De curator ontkende dat ze via mijn directe familieleden minstens 3 verklaringen van erfrecht op mijn naam bij elkaar geritseld had (zodat ik geen eurocent mocht krijgen) terwijl ik dit nieuws wel rechtstreeks van haar secretaresse Gerry van den Berg had gehoord. In dit 'gesprek' ontkende de curator dat zij per 29-06-2011 een vonnis van de handelsrechter en de secretaris van de handelskamer Rechtbank Utrecht aan haar broek gekregen had. Ik had dit vonnis in mijn hand, maar mocht het haar niet voorlezen. Verder ontkende de curator , dat zij om mij te pesten, steeds € 0,01 leefgeld had gestuurd. Natuurlijk snapt zij dat haar bedrog van 1 eurocent leefgeld vast staat op de bankafschriften van de ING. Maar ik begrijp dat alles ontkennen nu eenmaal hoort bij de persoonlijkheid van ziekelijke leugenaars en psychopaten. Verder stelde de verdachte curator vast dat mijn woning Thorbeckepark 108 in Nieuwegein met de hele inboedel, met al het antiek, de glas- en andere verzamelingen, de kunstschatten en het beddengoed erbij, aan derden was verhuurd. Behalve de grote televisie, want deze was net als mijn rolstoel, mijn krukken en de toiletverhoger opgeslagen. De nieuwe huurders vonden deze maar in de weg staan. De curator erkende dat ik na mijn herstel van de operatie kunstheup niet meer aan het Thorbeckepark 108 te Nieuwegein kon wonen. Maar waar dan wel, dat wist zij niet. Met als gevolg dat ik mij niet kan laten opereren, omdat ik thuis, in Nieuwegein wil revalideren en niet bij het Leger des Heils. Verder gaf de curator opnieuw toe dat zij nergens gewetenswroeging over had en dat zij er een prettig weekend van ging maken.
Beste fam.Kok, Theo & Annie, Eetcafe Joka, ik sluit hierbij de correspondentie af door jullie elk volgend weekend als zeer prettig toe te wensen. Ik hoef daar gelukkig niet bij te zijn. Zoals jullie zien is deze mail ook naar Hans Spekman@Tweede Kamer.nl gestuurd. En dat heeft zo een bedoeling. Hij heeft heel veel goed te maken. En wie van de lezers het bovenstaande niet gelooft, mag zo flink zijn om de curator zelf maar eens op te bellen of te mailen. U kunt haar telefonisch bereiken op nr. 0485-319941. Maar gebruik net als ik dat doe wel *31* anders neemt zij niet op. Geloof geen woord van wat ze zegt, want zij moet aan de telefoon steeds dezelfde leugens afdraaien die zij ook aan het personeel van haar kantoor verteld heeft. Anne Marie ten Berge.
Tot zover mijn reactie op de mening van de anoniem gebleven fa. Kok, Theo & Annie en het eetcafe JoKa.

Geen opmerkingen: