zaterdag 19 februari 2011

Utrechtse burgemeesters met bloed aan de handen.

Door Anne Marie ten Berge op za, 19/02/2011 - 16:53
Een reactie op een reactie in DNU.nu De internet krant van de 'Nieuwe Utrechter'.

Thomas....Nogmaals: Het is de vorige burgemeester Annie Brouwer- Korf die op de raadsvergadering van ongeveer half oktober 2006 zonder dat de voltallige raadsvergadering aanwezig was (omdat het alleen maar een debat was) heeft bepaald dat er een onwettig burgemeestersreferendum moest komen. Er was geen stemming onder de Raadsleden omdat een burgemeestersreferendum rechtstreeks ingaat tegen de bepalingen van een eerder besluit van de Raadsleden en dat was het reguliere referendumbesluit. Een referendum mag alleen gaan over zaken en nooit over personen. CONCLUSIE: De Raadsleden vonden het goed om hun eigen besluit, niet uit te voeren. (in de Tweede Kamer zouden we zo'n besluit, een wet noemen)
Nogmaals...: De Raadsleden (die zich hebben laten kiezen) gedogen en inspireren het gedrag van burgemeesters.Ten goede en ten kwade.
Ik weet niet welk bloed Wolfsen aan z'n handen heeft.Maar Wolfsen heeft wel mijn paspoort twee jaar lang verduisterd. Wolfsen heeft wel dhr. Mopidi valselijk beschuldigd van identificatiefraude, zodat hij naar de gevangenis moest en moest zitten wachten op zijn uitlevering, terwijl hij recht heeft op gezinshereniging.
Psychopaat burgemeester Brouwer-Korf (PvdA) , heeft een psychiater voor de rechter laten verklaren dat ik zo geestelijk gestoord was dat ik onder curatele gesteld moest worden.En dat is gebeurd. En als je onder curatele bent gesteld dan verlies je je actieve en je passieve kiesrecht. en dat is nu precies wat de Raadsleden voor ogen hebben gehad toen zij burgemeester Brouwer-Korf vroegen deze onwettige procedure tot een voor hun goed einde te brengen.
Ik weet alleen dat ik tegen de burgemeester van Utrecht en dat is een functie die de m/v vrijwillig aanneemt,aangifte heb gedaan van een poging tot doodslag.De burgemeesters-opvolgers van die maffia burgemeester (VVD) die dit geflikt heeft uit puur machtsmisbruik en geldgewin, horen het OM niet te vragen alles in de doofpot te stoppen. Dit is wel gebeurd, dus in mijn beleving heeft elke opvolgende burgemeester bloed aan zijn/haar handen. Het bloed van het onrecht. Het zweet van de overlevende. De tranen van het slachtoffer. EN DAT WAS IK en DAT WAS MOPIDI EN ZIJN GEZIN. Ik weet alleen dat ik tegelijkertijd met mijn aangifte in 2002 een rapport heb geschreven met de titel: 'BROODROOF en RECHTELOOSHEID' en dat de burgemeester met bloed op haar handen, mevr. Annie Brouwer-Korf (PvdA) hierin als crimineel beschreven is Ik weet verder dat de eis tot schadevergoeding door de Raadsleden onder tafel gemoffeld is. Ik weet ook dat ik mijn strijd net zolang volhoud totdat er Recht is geschied en dit maffia systeem aan slechte politiek verleden tijd is. Hoe kan het er in Nederland nu veiliger op worden als de pogingen tot doodslag door de burgemeesters niet berecht worden ?

* bewerken
* beantwoorden

Geen opmerkingen: