vrijdag 29 oktober 2010

Geen welkom voor de 5 zussen en 3 zwagers.

*
Niet welkom.‏

8:09
Beantwoorden ▼

* Beantwoorden
* Allen beantwoorden
* Doorsturen
* Verwijderen
* Markeren als ongelezen
* Markeren als gelezen
* Alles van deze afzender verwijderen
* Bericht afdrukken
* Berichtbron weergeven
* Berichtgeschiedenis weergeven
* Berichtgeschiedenis verbergen
* Details weergeven
* Details verbergen

Anne Marie ten Berge

*
amstenberge@hotmail.com
Anne Marie ten Berge
amstenberge@hotmail.com
*

* Afbeelding wijzigen
* Profiel bekijken

Aan Pieter-Hetty Heijmerink-tenBerge, Gerard en Marlies de Bree-ten Berge, José ten Berge, Irene ten Berge
Van: Anne Marie ten Berge (amstenberge@hotmail.com)
Verzonden: vrijdag 29 oktober 2010 8:09:47
Aan: Pieter-Hetty Heijmerink-tenBerge (heijmerink@h22.nl); Gerard en Marlies de Bree-ten Berge (gerardenmarlies@ziggo.nl); José ten Berge (josedumont@tiscali.nl); Irene ten Berge (ib@planet.nl)
Aan: Hetty & Pieter Heijmerink-ten Berge, Odijk.
Gerard & Marlies de Bree ten Berge, Houten.
José ten Berge, Den Bosch.
Irene ten Berge, Ridderkerk.
Bernadette & Paul Wintgens- ten Berge, Heerlen

Hierbii laat ik jullie , mede namens mijn overleden levensgezel Rein Derks weten, dat geen van mijn 5 zussen en 3 zwagers welkom is op zijn begrafenis.
Zie ik een van jullie tóch verschijnen dan bel ik de politie via 112. Net zoals ik dat deed op 4 januari 2008.
Tenslotte worden jullie verdacht van verduistering van gelden en goederen.
Rein heeft jullie correspondentie voor zijn laatste verjaardag op 14 oktober 2010 niet willen lezen.

Anne Marie ten Berge


www.annemarietenberge.blogspot.com

Geen opmerkingen: