woensdag 29 september 2010

RE aan Pauw en Witteman 29 -9-2010

*
RE: Frits Wester over het regeer- en gedoogakkoord‏

13:30
Beantwoorden ▼

* Beantwoorden
* Allen beantwoorden
* Doorsturen
* Verwijderen
* Markeren als ongelezen
* Markeren als gelezen
* Alles van deze afzender verwijderen
* Bericht afdrukken
* Berichtbron weergeven
* Berichtgeschiedenis weergeven
* Berichtgeschiedenis verbergen
* Details weergeven
* Details verbergen

Anne Marie ten Berge

*
amstenberge@hotmail.com
Anne Marie ten Berge
amstenberge@hotmail.com
*

* Afbeelding wijzigen
* Profiel bekijken

Aan Redactie VARA Pauw en Witteman
Van: Anne Marie ten Berge (amstenberge@hotmail.com)
Verzonden: woensdag 29 september 2010 13:30:11
Aan: Redactie VARA Pauw en Witteman (pauwenwitteman.nieuwsbrief@vara.dmd.omroep.nl)
Beste Pauw en Witteman.
'Ik heb vandaag met het volgende bericht gereageerd op de blog van Frits Wester:

*
DEMOCRATEN. Anne Marie ten Berge. Utrecht:
Beste Frits Wester, uw blog van 5 februari 2010 over uw spijtige opmerking dat u niet het type politicus zoals de burgerrechtenactivist Jesse Jackson er een is, op het Binnenhof tegen kan (zal) komen, is op zijn minst al acht (8) maanden geleden.Ik neem aan dat u inmiddels de hoop bij het zoeken op het Binnenhof naar een burgerrechtenactivist onder al die hotemetoten die daar rond rommelen, hebt op gegeven.
Nu is mijn vraag: Als dat niet zo is waar gaat u die broodnodige echte democraat dan zoeken in Nederland ?
U zult namelijk nooit een duplicaat Jesse Jackson vinden want die bestaat niet. Maar als u ook niet op zoek bent naar een goede ‘tweede’, dan gaat u die ook niet vinden.Mijn voorstel luidt, open mijn favoriet: http://www.annemarietenberge.blogspot.com en lees eens een paar van mijn handschriften.Ik heb geen universitaire studie gedaan. Ik heb alleen de titel ‘mw’ voor mijn naam staan. Maar de aanduiding: ‘Democratische burgerrechten- en mensenrechtenactivist’, past wel bij mij.Ik weet zeker dat mijn blog door al die hotemetoten van de regeringen Balkenende en de Staten-Generaal (met angst en beven voor een algemene media ontdekking) wordt gelezen.En als u de zielige retour-briefjes, die ik bijvoorbeeld van J.P.Balkenende, de griffier-TK (want Gerdi wil mij niet zelf informeren) en Herman Tjeenk Willink in handen had dan zou u moeten schateren om het contrast met hoe ‘Bekende Nederlandse Politici’, zich ook achter de schermen niet weten te handhaven.
Met vriendelijke groeten, Anne Marie ten Berge, voorzitter. Reageer 29 september, 2010 om 11:54. Einde blog bericht.


Vanavond brengen jullie Frits weer in de uitzending. Vraag hem eens of de TK wel kan/mag besluiten te gaan regeren met twee (2) akkoorden? Niet alleen Geert Wilders heeft zich kandidaat gesteld om te gaan regeren met een regeerakkoord en dat hij ministers zou leveren als hij genoeg stemmen had gekregen met de TK-verkiezingen op 9 juni 2010.
Ook al die andere kandidaten hebben de kiezers voorgehouden dat zij zouden gaan regeren als ze een (coalitie) regeerakkoord konden sluiten. NIEMAND van de kandidaten heeft het over een gedoog-akkoord gehad en dat lag ook niet in de lijn van de verwachting omdat er na de verkiezingen altijd wel een meerderheid te vinden was. Nu staat vast dat 23% van de kiezers niet zijn gaan stemmen vanwege de kloof van wantrouwen. Hun wantrouwen is kennelijk terecht geweest. Nederladers en Medelanders kunnen zonder haat zaaien heus wel door één deur, alleen politici kunnen dat niet. Geen wonder dat ze elkaar dan maar gaan gedogen. Dat is de enige (zieke) manier waarop politici heden ten dage nog hun verantwoordelijkheid kunnen nemen.
Als het besluit van de TK komt om toch twee akkoorden af te sluiten zal ik bezwaar maken bij de president van de Raad van State. Het is maar dat jullie het weten. Met vriendelijke groeten, DEMOCRATEN Anne Marie ten Berge, voorzitter.

www.annemarietenberge.blogspot.com



To: amstenberge@hotmail.com
From: pauwenwitteman.nieuwsbrief@vara.dmd.omroep.nl
Subject: Frits Wester over het regeer- en gedoogakkoord
Date: Tue, 28 Sep 2010 17:39:22 +0200

Geen opmerkingen: