vrijdag 17 september 2010

Mail-antwoord aan de TROS voor programma 'Opgelicht'.

RE: Vrolijke Jan-boel bij de TROS!‏
11:25 Beantwoorden ▼ Door: Anne Marie ten Berge
Aan TROS
Van: Anne Marie ten Berge (amstenberge@hotmail.com)
Verzonden: vrijdag 17 september 2010 11:25:39
Aan: TROS (tros@tros.dmd.omroep.nl)
Beste Tros medewerkers,

De vrolijke Jan-boel bij de Tros vind ik erg tegenvallen. Alleen André van Duin brengt mij aan het lachen.
Houden jullie er soms van om bij gebrek aan beter de boel wat op te kloppen ?
Dan heb ik nog wel een interessant item voor het programma 'Opgelicht'. Namelijk het volgende verhaal:

De burgemeester van Utrecht heeft mijn nieuwe paspoort geldig vanaf 1 juli 2008 direct afgegeven aan een nep-curator.
Op haar beurt heeft de nep-curator ( mijn identiteitsbewijs onder zich houdend), bij B&W van Utrecht een bijstandsuitkering op mijn naam aangevraagd en heeft alle gelden daarvan op haar rekening laten storten en bij zich gehouden, dus: Verduisterd.

Vervolgens heeft deze nep-curator eind 2008 met de afschriften van mijn gestolen identiteitsbewijs mijn AOW en mijn APB aangevraagd en vanaf maart 2009, alle gelden daarvan na ontvangst op haar rekening, verduisterd.

Ik zit zonder inkomen.

De naam van de nep-burgemeester en hoofd crimineel van Utrecht is Aleid Wolfsen (PvdA).
De naam van de verantwoordelijke wethouder Sociale Zaken en Werkgelegenheid is de criminele dame, met name Rinda den Besten (PvdA).

De naam van de nep-curator, de super-oplichtster is: Maria Louisa Joanna Stephanie Brandt-van Heijst (Marie-Louise). Zij is geboren op 31-08-1946 te Eindhoven. Het woonadres van deze (giftige) Brandt is : Louis Couperusstraat 4, 5421RN Gemert.

Mijn naam is Anna Maria Susanna ten Berge (Anne Marie). Ik heb per 1 januari 2010 de politieke vereniging DEMOCRATEN opgericht.
Ik ben geboren: 6 Maart 1944 te Utrecht en woon aan het Servaasbolwerk 4-4bis te Utrecht.
Mijn vaste telefoon heeft nummer: 030-2316070 en mijn gsm: 06-46443768.

Ik hoop dat de redactie van het programma 'Opgelicht' aan bovenstaande informatie genoeg heeft om de boel wat los te kloppen.

Met vriendelijke groet, Anne Marie ten Berge te Utrecht.

www.annemarietenberge.blogspot.com

Geen opmerkingen: