woensdag 28 juli 2010

Kabinet Rutte kan voor mij nu al de pot op.

Door: Anne Marie ten Berge, 28 jul 2010 12:24
Maxime Verhagen (CDA-crimineel) moet met VVD en PVV gaan praten over een nieuw te vormen regering. In 2008 schreef Wilders nog, dat Maxime ‘de pot op kon’ in een van hun ruzies over hoe het beste te ontsnappen was aan de rechtstaat en de burgerrechten, welke in de besluitvorming steeds weer in de weg bleken te zitten.
"U kan de pot op, met uw normen en waarden", schreef ik vanaf het jaar 2001 aan Jan Peter Balkenende (CDA-crimineel)."Verbeter de wereld en begin bij uzelf", besloot ik steevast mijn brieven aan de ministerraad. Dat was in de tijd dat Geert Wilders nog rustig in de kweekvijver van de VVD zat, terwijl ik reeds de klokkenluider ‘speelde’ van het machtsmisbruik en de corruptie van bestuurlijk Nederland.
Ik kreeg geen geld voor de noodzakelijke middelen van bestaan omdat in 2000 ‘dankzij’ de onrechtmatige bemoeienis van wethouder Hans Spekman (PvdA-crimineel) mijn bijstandsaanvragen niet behandeld werden door de Dienst SoZa&We te Utrecht. Maar ja de schoorsteen moet roken, dus besloot ik in het onderwijs voor mijzelf te beginnen en schreef mij anno 2000 met mijn eenmanszaak in, onder de handelsnaam: ‘A.M.S.ten Berge’. Daarna vroeg ik bij de Gemeente Utrecht een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aan. Maar burgemeester Annie Brouwer-Korf (PvdA-crimineel) ‘versierde’ uit het niets voor mij een strafblad zodat ik geen VOG kon krijgen. Commissaris van de koningin Boele Staal (D66-crimineel) was het met haar eens. In hoger beroep wilde de Raad van State in 2002 haar uitspraken niet ondertekenen en de Ministerraad noch de Tweede Kamer wilden onderzoek doen naar deze grove schendingen van de rechtstaat en mijn grondrechten. Na negen jaren zonder uitkering, zonder werk, zonder verzekering, vroeg ik op 1 juli 2008 (advies van mijn vertrouwensman bij de politie) met bij elkaar gebedeld geld van mijn vrienden, een paspoort aan. Tenslotte werd ik per maart 2009, 65 jaar en moest ik mijn AOW en mijn ABP kunnen aanvragen met dat paspoort. Maar dat is niet gebeurd. Deze pensioenen heb ik nog steeds niet mogen verzilveren omdat de Utrechtse burgemeester en oud vice-president van een rechtbank: Aleid Wolfsen (PvdA-crimineel) mijn paspoort stiekem aan derden had laten geven,zodat ik mijn AOW en mijn ABP niet kon aanvragen. Duidelijk werd dat deze anonieme derden dat wél gedaan hadden. Met mijn nieuwe paspoort is kennelijk een identificatie fraude gepleegd, want de AOW en het ABP instanties zeggen dat de pensioenen op mijn naam zijn aangevraagd en op mijn Rabo-rekening worden gestort. Maar ik heb helemaal geen Rabo-rekening. Een dergelijke Rabo-rekening heb ik ook nooit gehad of aangevraagd. Ik bezat immers geen paspoort. Voordat de politieke partijen zich kandidaat stelden voor de Tweede Kamerverkiezingen van 9 juni 2010 waren alle fractieleiders en ministers op de hoogte van de bovenstaande jarenlange schendingen van de rechtsstaat en de burgerrechten. Laat maar komen dat kabinet Rutte I met de VVD, de PVV en het CDA. Het kan voor mij nú al de pot op.
Lees meer: http://www.annemarietenberge.blogspot.com

Geen opmerkingen: