woensdag 14 juli 2010

Criminelen aan het Raadsroer

Door Anne Marie ten Berge, gedupeerde. 14 juli 2010

GRAAG REGISTRATIE en VOORSTEL TOT AFDOENING.
Aan: Alle leden van de Utrechtse Gemeenteraad 2010
t.a.v.: dhr. mr. A.Wolfsen, voorzitter
Postbus 16200. 3500 CE Utrecht.
Van: A.M.S.ten Berge. 1 / 1
Servaasbolwerk 4-4bis 3512 NK Utrecht
Datum: Woensdag 14 juli 2010
Betreft: Opnieuw: Uw criminaliteit en uw schuld.
Bijlage: Zie achterkant brief.

Dame/heren raadsleden en voorzitter,

Naar aanleiding van mijn recente aanvragen bijzondere bijstand bericht ik u als volgt.
Scootmobiel:
Bijna twee jaar heb ik (illegaal) van de gemeente Utrecht een scootmobiel ‘geleend’. Ik zeg ‘illegaal’ omdat het mij toentertijd al duidelijk was geworden dat er geen enkel formeel B&W/DMO/WMO besluit ten aanzien van deze scootmobiel was afgegeven. Maar als je zo’n vervoermiddel hard nodig hebt, neem je dat ding zelfs uit handen van criminelen aan.
Rechtsmiddelen:
Al mijn klachten, bezwaarschriften, verzoeken aan het adres van de Gemeente Utrecht zijn vanaf het jaar 2000 niet behandeld noch op eerlijke wijze afgedaan.
Crimineel gedrag:
De betreffende scootmobiel is op mijn verzoek, vandaag weer opgehaald door Harting-Bank omdat hij in de benedenwoning in de weg stond, maar ik had deze scootmobiel ook illegaal op marktplaats kunnen verkopen dan had ik wat geld gehad. Als Gemeente Utrecht had u ook niets tegen de internetverkoop van deze scootmobiel kunnen ondernemen bij de strafrechter, omdat uzelf de boel al jaren aan het oplichten bent met broodroven,valsheid in geschrifte, sloop-en bouwfraudes, met vandalisme van monumenten, met milieudelicten en met het verduisteren van meevallertjes zoals die 50 miljoen euro’s uit 2004. (het blijft dwarszitten).
Dealen:
Om zo succesvol te criminaliseren moet u wel ‘dealtjes’ gesloten hebben met de Rechtspraak, met het OM, met de OGGZ met de Ministerraad, met de Tweede Kamer en met de Media. Het is ter lande bekend dat bij deze autoriteiten ook de leugen ‘regeert’.
0-inkomen:
Zoals ik u eerder berichtte heb ik nog steeds een 0-inkomen vanwege het feit dat mijn nieuwe paspoort van 1 juli 2008 aan derden is gegeven waarmee identiteitsfraude is gepleegd. Ik krijg NIETS. Ja een punthoofd, dat wel. Ook is door een kwaadwillende nep-curator bij B&W van naam bekend, op mijn naam in okt 2008 beroep aangetekend tegen een Utrechts B&W besluit inzake een aanvraag van een bijstandsuitkering. Het staat vast dat de burgemeester van Utrecht aan kwaadwillende derden niet alleen mijn paspoort afgegeven heeft maar ook minstens 1 kopie verstrekt heeft, zonder het woord KOPIE erop te laten stempelen. Verder staat vast dat ook mijn persoons- en aangehaakte gegevens zonder mijn toestemming in handen van kwaad willenden zijn gespeeld om er illegaal mijn AOW en mijn ABP gelden mee aan te kunnen vragen. .
Schuld:
Door uw schuld door uw grote schuld ben ik vanaf 10 januari 2000 tot op heden 14 juli 2010 zonder enig inkomen. Ik wens genoegdoening en dat u maar opstapt. Criminelen mogen niet aan het roer staan.
Was getekend. A.M.S.(Anne Marie) ten Berge

Geen opmerkingen: