maandag 22 maart 2010

De vuile was van Balkenende

Door: Anne Marie ten Berge, maandag 22 maart 2010 10:52
Het Nederlands Dagblad bericht op 22-03-2010 dat de Provinciale voorzitters van het CDA de rijen gesloten willen houden. ‘Zij’, kennelijk alle CDA-commissarissen van de Koningin in de provincies, doen dus een oproep aan hun leden, dat moeten dan de CDA- leden van de provinciale Staten zijn, om kennelijk in verband met de landelijke verkiezingen van 9 juni 2010, de vuile CDA-was binnenskamers te houden. Als dit dus geen persbreidel is dan weet ik het niet meer. Persbreidel is op grond van de Wet Openbaarheid van Bestuur (WOB) verboden. Laat ik nu toch nog steeds denken (ik ben 66) dat als je iets doet wat verboden is, dat je dan aangeklaagd kan worden voor een strafbaar feit. Er is dus voor mij weer werk aan de winkel: Opzoeken waar die verdachte cvdK’s van het CDA-zitten, dan een aangifte formuleren en dan naar de politie. Wie is het met mij eens? Wie wil mij helpen ? Mail:amstenberge@hotmail.com en lees meer op http://www.annemarietenberge.blogspot.com

Geen opmerkingen: